Bare til informasjon...
Moderator: GreenMan
Bare til informasjon...
ikke bruk Zalo i oppvaskmaskinen, bare ikke gjør det lissom... Skikkelig dårlig ide 

Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Re: Bare til informasjon...
Har hørt at det blir skumbad.
Men heldigvis er det vel ingen som bruker Zalo til slikt.
Eller....
Men heldigvis er det vel ingen som bruker Zalo til slikt.
Eller....

Stein Dale
har prøvd Zalo i vaskemaskin.. det ble masse skum opp av sluket...
fikk vasket badet da
Ellers er det 11 år siden jeg var med på å helle 20 store flaser Zalo i den store fontene i frognerparken, med Kaliumpermanganat i.. Det ble fint lilla skum, og fontena var skrudd av i 4 uker for rens...
fikk vasket badet da

Ellers er det 11 år siden jeg var med på å helle 20 store flaser Zalo i den store fontene i frognerparken, med Kaliumpermanganat i.. Det ble fint lilla skum, og fontena var skrudd av i 4 uker for rens...
hehe morro
men bra å høre jeg ikke var aleine om å ha gjort det da... sånn i ettertid så var det jo nesten litt morro med Ibiza style foam party på kjøkkenet

men bra å høre jeg ikke var aleine om å ha gjort det da... sånn i ettertid så var det jo nesten litt morro med Ibiza style foam party på kjøkkenet

Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
"Dette er mannfolk!" kom det nettopp fra frua.. Som for en halvtime sida hadde zalo i oppvaskmaskina
Spennende å få testa rørsystemet her i huset.
"Men jeg hadde bare i litt, og det var ikke zalo, men et anna merke" kommer det bak ryggen min nå.

Spennende å få testa rørsystemet her i huset.
"Men jeg hadde bare i litt, og det var ikke zalo, men et anna merke" kommer det bak ryggen min nå.