Se på denne Bubinga fineren, det hadde vært noe å lime under glassfiberen, eller hva sier du Moen. Oddbjørn.
http://www.cookwoods.com/Veneer.htm
Snadder tre.
Moderator: GreenMan
Re: Snadder tre.
Hehe... Sikler i tastaturet
Hadde jeg fått tak i glassfiber som duger, så hadde ikke det der vært dumt. Må nok ringe Rudi en dag.. Kjekk kbf pris, forresten 

-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Koster litt denne typen, men det blir ikke mer enn ca. 140 kr. pr. bue og man får nok til 7 buer av det største flaket,
tror jeg skal undersøke fraktkostnader. I am sikling. Oddbjørn.
tror jeg skal undersøke fraktkostnader. I am sikling. Oddbjørn.
Her er en annen som også har mye gromt. Kanskje litt billigere frakt. Husker godt da Odin Møbler på Elverum skulle legges ned for 6-7 år siden. De hadde flere paller med forskjellig finèr som jeg kunne få. Jeg takket selfølgelig nei, så de kastet hele haugen på bålet. Bla Wenge, fugleøye lønn, valnøtt osv.
Men som gamlehøvdingen her sier: "Dæ ær førr sent å snyte sei når nasan er borte"
Bruker du forresten glass fra Rudi? Hadde vært interessant med et spleiselag.

Bruker du forresten glass fra Rudi? Hadde vært interessant med et spleiselag.
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Mye fint der også. Jeg bruker glass fra Bjørn Bengtson i Sverige, det er helt klart og topp kvalitet.
Dessverre som med mange ting av god kvalitet har de sluttet å produsere, men jeg har så jeg klarer meg en stund.
Det er ikke aktuelt for meg å kjøpe mere glass foreløpig. Oddbjørn.
Dessverre som med mange ting av god kvalitet har de sluttet å produsere, men jeg har så jeg klarer meg en stund.
Det er ikke aktuelt for meg å kjøpe mere glass foreløpig. Oddbjørn.